top of page
Search
  • Writer's picturesafeturf ub

Innblikk på KOnkurranse-ansvarlig

Updated: Apr 15, 2018

Hei, mitt navn er Hedda og jeg er konkurranse- og forretningsplanansvarlig i bedriften. Hovedsakelig er oppgaven min å forberede konkurransemateriell og skrive og oppdatere forretningsplanen etter hvert som vi utvikler oss.


I løpet av dette året har jeg lært mye om driften av en bedrift, noe som har vært spennende fra dag én. Alt vi har oppnådd og vært gjennom i løpet av dette året har utviklet meg som person, og jeg er utrolig stolt over hva vi har prestert så langt. En arbeidsom gjeng får virkelig hjulene til å trille!


Framover gleder jeg meg til NM, en ny og spennende opplevelse, og ikke minst en god læringsplattform. Jeg er veldig spent på alt som har med NM å gjøre, men er overbevist om at vi kommer til å komme hjem med en stolthetsfølelse og mange nye erfaringer.

30 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page