top of page
Search
  • Writer's picturesafeturf ub

Innblikk i markedsansvarlig

Hei, mitt navn er Casper Kristoffersen og jeg er markedsansvarlig i SafeTurf. Gjennom året har jeg hatt hovedansvaret for samarbeidet med næringslivet og å kontakte samarbeidspartnere og sponsorer. Det har vært en krevende, men lærerik oppgave da jeg har møtt både motgang og medgang. Bedriftens miljøbevisste fokus og at vi er unge entreprenører har ført til at mange ønsker å hjelpe oss og engasjerer seg i løsningen vår.



For en uke siden samlet vi et fagråd der seks andre bedrifter var representert og sammen kom vi nærmere det ferdige produktet. Vi vil sende en stor takk til bedriftene som har gitt oss sponsormidler og våre samarbeidspartnere. Vi setter stor pris på andres engasjement og positive tilbakemeldinger. Året med ungdomsbedrift og arrangementene vi har vært på har ført til at jeg er mer lysten på nye utfordringer og generelt det å være entreprenør.


Håper dere kommer og støtter oss på NM i Lillestrøm!

61 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page