top of page
Search
  • Writer's picturesafeturf ub

INnblikk i økonomiansvarlig

Hei, jeg er Christina og er økonomiansvarlig i Safe Turf. Jeg har hovedansvaret for budsjett, regnskap og penger i omløp. Det har vært interessant å få innsikt i hvordan man skal føre opp og ha kontroll på penger som går inn og ut, samt hvordan man skal planlegge økonomien for videre drift.



I løpet av dette året som del av en ungdomsbedrift har jeg lært mye mer enn bare det som omhandler økonomien. Sentralt i dette har blant annet vært viktigheten av et godt samarbeid. For at et samarbeid skal være godt, må også kommunikasjonen være god, noe jeg tror vi alle har fått kjent på i løpet av denne perioden.


Vi er nå godt i gang med å forberede oss til NM, og planlegging av veien videre for bedriften. Selv om dette året har krevd mye av hver enkelt, har gode tilbakemeldinger og gode resultater på konkurranser gjort at det arbeidet vi har lagt ned har resultert i noe svært givende. Jeg sitter i hvert fall igjen med mye lærdom og erfaringer som godt kan benyttes til senere utdanning og arbeidsliv.

38 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page