top of page
Search
  • Writer's picturesafeturf ub

Innblikk i designansvarlig

Hei, jeg er Nora, produkt- og designansvarlig i Safe Turf. Jeg har hovedansvar for produktutviklingen, hvor jeg blant annet ser på det tekniske og estetiske ved produktene våre, blant annet design av hjemmeside, forretningsplan og stand til messer. Mengden arbeid jeg har å gjøre går derfor litt i rykk og napp, hvor det da er mye å gjøre rett før vi skal delta på konkurranser.


I løpet av tiden vi har jobbet med ungdomsbedriften har jeg lært masse om å samarbeide internt i bedriften, noe vi har fokusert mye på, og jeg føler at jeg har utviklet min evne til å jobbe og forholde meg til de andre i bedriften fra da vi startet. I tillegg har vi samarbeidet med andre bedrifter og selskap i næringslivet, der jeg har utviklet et enormt nettverk som jeg forhåpentligvis får nytte av i fremtiden.



Vi jobber med et dagsaktuelt problem som det enda ikke er en ordentlig løsning på, og jeg ser derfor at bedriften har et stort potensiale i fremtiden. Det at vi faktisk kan gjøre en forskjell for et så stort miljøproblem som det er, gjør det ekstra spennende.

Drømmen er at jeg kan sitte å se på Eliteserien å si at det du ser rundt banene der, det har jeg vært en del av å få til.


39 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page